Výměna nebo vrácení zboží

Pokud vám Vaše nové zboží nesedí nebo zkrátka nevypadá podle Vašich představ, můžete je samozřejmě podle zákona do 30 dnů od zakoupení vrátit. Nezapomeňte však, že nás o této skutečnosti musíte informovat do 14 dnů od převzetí zboží.

Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku můžete vrátit po zaslání na adresu Hodolanská 292/24, 779 00 Olomouc, kontakt: Kateřina Veronika Vašutová +420 608 558 558, email: info@cafedelux.cz

Reklamace zboží

Pokud má Vaše zboží nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle reklamačního řádu uvedeného níže. Pokud chcete zboží reklamovat, zašlete nám ho společně s vyplněným reklamačním protokolem na adresu Hodolanská 292/24, 779 00 Olomouc, kontakt: Kateřina Veronika Vašutová +420 608 558 558, email: info@cafedelux.cz

Zboží po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravíme a zakoupené zboží odešleme zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.